El projecte de l’obrador El Rosal del Grup Alba ha donat el tret de sortida a la campanya de Sant Jordi elaborant les seves roses de galeta i xocolata. Enguany, presenta un nou producte, una rosa amb gust de maduixa àcida i elaborada amb maduixes naturals, sense conservants ni colorants, per a la qual han comptat amb l’assessorament d’una experta pastissera del territori, Marta Bernaus.
L’any passat es van fabricar i vendre 22.000 roses i aquest any esperen arribar a les 25.000 entre la rosa vermella i negra. A banda d’innovar amb la rosa vermella, també han treballat un nou format de la rosa amb i sense pal, i amb nous embalatges orientats a la venda a les botigues d’arreu de Catalunya i a la botiga en línia.
Noves contractacions
Per a la campanya de Sant Jordi, El Rosal ha fet quatre noves insercions laborals. Actualment, a l’obrador, hi treballen 16 persones entre galeteres, transportistes i encarregades de les tasques de coordinació i de monitoratge (vuit d’aquestes persones tenen alguna discapacitat i tres formen part del col·lectiu de risc d’exclusió) i estan contractades per l’empresa d’inserció d’Alba.