Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Gastrotour Salou 2019

La Costa Daurada és sinònim de bona cuina. Per difondre-la, diversos bars i restaurants participaran a la 8a edició de Gastrotour Salou, del 17 al 26 de maig, una ruta gastronòmica impulsada des de l’Ajuntament del municipi amb la col·laboració de l’Associació Hotelera de Salou-Cambrils-La Pineda. En les darreres convocatòries d’aquesta iniciativa es van superar les 100.000 degustacions. Els establiments oferiran, durant aquests dies, una tapeta i una cervesa per 2,50€. Enguany, com a novetat, es proposa en diversos establiments un menú de tapes, el qual consta de la cervesa MAGNA, 5 tapes i unes postres amb un preu de 20€ per persona.

Durant més d'una setmana, el Gastrotour oferirà la millor cuina local als visitants, a banda de diverses activitats i concursos amb els quals es podrà optar a diversos premis. A més, la mainada també podrà gaudir d’una gastronomia dedicada al seu paladar, gràcies a una nova edició de la ruta infantil BabyTour Salou.

PREU
2,50 (Tapa + beguda) €

MÉS INFORMACIÓ

Web de l'Ajuntament de Salou

Salou (Tarragonès)

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: