Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

Preparació

  1. Per començar, dissoleu el llevat en l’aigua.
  2. Poseu la mantega i la farina en un bol. Barregeu-ho amb els dits fins aconseguir una textura semblant a la sorra.
  3. Afegiu-hi el sucre, la sal i l’aigua amb el llevat. Pasteu-ho bé fins aconseguir una massa fina. Deixeu-ho reposar 15 min.
  4. Estireu-ne petites porcions, tan primes com pugueu.
  5. Pinteu-ho amb oli i repartiu-hi sucre per sobre. Demaneu ajuda a un adult per enfornar-ho 15 min, a 180 ºC.
  6. Traieu la coca del forn i, de seguida, regueu-la amb anís.
  7. Deixeu-la refredar i ja us la podeu menjar.

El consell

  • Aquesta recepta que us proposem és la típica per fer coca de vidre, però admet moltes variacions, en funció dels gustos de cadascú. Si voleu, podeu provar de posar-hi per sobre trossets o perles de xocolata, pinyons, ametlla laminada... Us quedarà boníssima!
  • En cuina, anomenem 'arenar' l’acció de barrejar farina amb mantega fins a obtenir una massa amb una textura molt semblant a la sorra.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: