Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Poseu en remull l’alga kombu amb els 3 l d’aigua freda, durant 30 min, en una cassola.
  2. Poseu la cassola al foc. Quan comencin a sortir les primeres bombolles a la base de l’olla, retireu l’alga kombu i porteu-ho a ebullició.
  3. Quan l’aigua comenci a bullir, afegiu-hi els 100 ml d’aigua freda, per posar el contingut per sota dels 100 ºC.
  4. Apagueu el foc i poseu-hi ràpidament el katsuobushi, en forma de pluja. Deixeu-ho infusionar 10 min, fins que el katsuobushi se’n vagi al fons de la cassola. Retireu l’escuma que pugui fer i coleu-ho amb un drap o un colador molt fi.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 288

DOLÇA PRIMAVERA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Jaime Bes i Claudia Gozzi

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: