Preparació
- Tritureu les galetes i barregeu-les amb la mantega. Pasteu-ho amb les mans. Folreu-ne la base de motlles individuals, pressionant-ho molt bé. Poseu-ho al forn, a 180 ºC, 8 min.
- Deixeu-ho refredar fora del forn i reserveu-ho a la nevera.
- Foneu la xocolata blanca al bany maria i barregeu-la suaument amb la nata líquida, semimuntada.
- Ompliu els motlles amb aquesta preparació i reserveu-los a la nevera 4 h.
- Diluïu el te verd amb una cullerada de llet calenta, i barregeu-ho amb la resta de la llet i la meitat del sucre. Feu que arrenqui el bull, sense deixar de remenar-ho, i deixeu-ho refredar.
- Escalfeu una petita part d’aquesta preparació i diluïu-hi la gelatina, prèviament hidratada. Incorporeu la resta de la llet a la gelatina, sense deixar de remenar-ho amb unes varetes.
- Munteu la clara d’ou a punt de neu, amb la resta del sucre, barregeu-ho suaument amb la llet i el te, poseu-ho en un recipient, tapeu-lo i poseu-lo a la nevera unes 3 h o fins que qualli. Desemmotlleu la marquesa de xocolata blanca i serviu-la amb una quenelle de la mousse de te verd.