Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Per fer el suc del rostit, daureu els ossos de pollastre rostit amb una ceba picada, un all picat, un tomàquet tallat a dauets, mig got de vi blanc, unes branques de julivert i aigua, i deixeu-ho reduir com una glaça.
  2. Poseu una olla al foc amb aigua i un polsim de sal. En el moment que arrenqui el bull, poseu-hi les patates netes, amb pell i tot, i deixeu-les coure fins que, en punxar-les amb un ganivet o una agulla, la pell es desprengui amb facilitat.
  3. Peleu les patates i aixafeu-les, encara tèbies, en un morter o amb una forquilla. Afegiu-hi un raig d’oli, un polsim de sal i un xic de porradell.
  4. Salteu les trompetes de la mort amb l’escalunya prèviament escaldada, i rectifiqueu-ho de sal.
  5. Salteu la cansalada tallada a tires de 3 mm de gruix.
  6. En un motlle circular disposeu els ingredients i salseu-ho amb quatre cullerades del suc de rostit.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: