Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Preparació

  1. Sofregiu la ceba picada fina, fins que ens quedi com una compota.
  2. Per un altre costat, escaldeu el tomàquet, peleu-lo i retireu-ne les llavors. Piqueu-lo fi.
  3. En una cassola, poseu l’all picat ben fi amb un raig d’oli fred i deixeu-ho escalfar. Incorporeu-hi el tomàquet anterior, una punta de sal i una punta de sucre i deixeu-ho coure fins que perdi gairebé tota l’aigua. Després, incorporeu-lo a la ceba i deixeu-lo sofregir tot junt 10 min.
  4. Per a la crema d’all escalivat: escaliveu la cabeça d’all al forn tot sencer. Quan estigui, deixeu-lo refredar, talleu-li la punta i espremeu-lo: ens sortirà la polpa. Barregeu-lo amb la nata i deixeu-lo coure. Rectifiqueu-ho de sal i coleu-lo.
  5. En una paella ben calenta poseu les sipietes, i quan hagin passat 30 s afegiu-hi un raig d’oli. Al cap de 30 s, gireu-les i deixeu-les coure 30 s més. Saleu-les.
  6. Poseu una base de sofregit, que haureu posat al punt de sal, en un plat, les sipietes a sobre i pel costat la crema d’all escalivat. Decoreu-ho amb un parell de fulles de bleda vermella.

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: