Troba la teva recepta
CUINA compta amb el suport de les marques que estimen la gastronomia

Tallers de xocolata per a nens

Els cinc sentits són el que necessitaran els nens de 0 a 3 anys que participin en les activitats del Museu de la Xocolata. Mirar, tocar i tastar la xocolata amb fruita o fosa, en forma de rajola… una activitat sensorial i diferent per als més menuts.

- Fruita i xocolata: treballar el gust amb la fruita i la xocolata, del 12 de maig al 9 de juny a les 11 h.
- Pintar Xocolata: els colors i textures d’aquest producte, del 28 d’abril al 26 de maig a les 11 h.
- Experimentació amb xocolata: treballar el tacte i l’olfacte, del 21 d’abril al 19 de maig a les 11 h.
- Experimentació sensorial de la xocolata amb el propi cos: del 5 de maig al 2 de juny a les 11 h.

Durant dues hores els participants viatjaran al món més dolç, el de la xocolata, i en descobriran totes les textures. El preu de les activitats és de 25 € per nen. Cal fer reserva prèvia al correu electrònic museu@pastisseria.cat o al telèfon 93 268 78 78.

PREU
25 €

Museu de la Xocolata

C/Comerç 36

Barcelona (Barcelonès)

932687878

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 
Portada Cuina 289

INSPIRACIÓ MEDITERRÀNIA

  • Per estar al dia en el món gastronòmic
  • Ana Ruiz

ESCULL LA TEVA OFERTA I SUBSCRIU-T’HI AVUI MATEIX!

SUBSCRIU-T'HI

Números endarrerits

En vols més?

Subscriu-te al Newsletter de Cuina i rep cada setmana les millors receptes i les millors propostes gastronòmiques a la teva bústia

 

© Cuina.cat. Tots els drets reservats. C/ Perú, 186. 08020. Barcelona.

Amb la col·laboració de: